eToro.com - Helppoa valuttakauppaa. Harjoittele ilmaiseksi


eToro.com on uusi tapa käydä valuuttakauppaa ja treidata hyödykkeitä. 
eToro.com on muita kilpailevia kaupankäyntisovelluksia parempi, koska myös muut kuin täyspäiväiset salkunhoitajat osaavat käyttää sitä ilman satojen tuntien harjoittelua. Kaupankäyntiympäristö on käyttäjäystävällinen ja looginen.
 eToro.com:illa on myös iso asiakaspalveluorganisaatio.

eToro.com:ia käyttävät saavat:
- Markkinoiden alhaisimmat spreadit, jopa 2 pipsiä
- Velkavipu välillä 1:5 - 1:400
- Ajantasainen ja tarkka kaupankäyntikäskyjen toteutus
- Minimitalletus on vain 50 dollaria eli n. 35€
- Ilmainen harjoittelumoodi, jossa on oikeat forex-kurssit
- Mahdollisuus osallistua viikottaisiin kaupankäyntikilpailuihin
- Huipputreidaajien vinkit kertovat, miten eToron 100 eniten rahaa tekevät käyvät kauppaa
- Ilmaisia oppaita, ohjeita ja keskustelufoorumi
- 24 tunnin tuki jokaisena arkipäivänä

Toluna.com - Ansaitse palkintoja kyselyihin vastaamalla.

Toluna on monipuolinen ajanvietesivusto, ns. online-yhteisö. Rekisteröidyttyään kävijä voi mm.

- luoda omia kyselyitä
- äänestää muiden luomissa kyselyissä
- osallistua mielipidetutkimuksiin
- osallistua tuotetestaukseen
- kommunikoida yhteisön muiden jäsenten kanssa
- tehdä itselleen oman henkilökohtaisen profiilisivun

Tolunassa saa pisteitä sen mukaan, miten aktiivinen on ja kuinka suosittua sisältöä pystyy tuottamaan. Kun pisteitä on kertynyt tarpeeksi, ne voi muuttaa tuotepalkinnoksi, lahjakortiksi tai "ostaa" arpalippuja arvontaan, jossa arvotaan isompi palkinto.

PeopleString - Uusi tapa tienata sosiaalisella medialla!

Liity ilmaseksi uuteen sosiaaliseen verkostoon, joka lupaa maksaa käyttäjilleen 70% saamistaan mainostuloista!

PeopleString on Facebookin tapainen sosiaalisen media, joka maksaa käyttäjille mm. heidän katsomistaan ja klikkaamistaan mainoksista, ilmaisten pelien pelaamisesta, vastaanotetusta mainospostista ja osallistumisesta erilaisiin kyselyihin sekä myös osan uusien, suosittelemiesi, jäsenten ansaitsemista tuloista.


PeopleString mainostaa lyövänsä pian laudalta Facebookit, Myspacet ynnä muut vastaavat, sillä he lupaavat jakaa 70 % saamistaan mainostuloista käyttäjille. Käyttää paljon markkinoinnissaan lauseita, että mikäli teet asiat samoin kuin Facebookissa toimisit, tienaat samalla itsellesi.
Käytännössä toimii siten, että aina kirjautuessasi sisään ja tehdessäsi toimintoja, saat tilillesi pisteitä, jotka myöhemmin muutetaan dollareiksi (tällä hetkellä kaavalla 100 pistettä = 1 dollari). Lisäksi saat suoraan 0,10 $ rekisteröitymisestäsi palveluun ja 0,50 $ jokaisesta tuomastasi uudesta jäsenestä.
Erilaisista mainosten tuotteista, vastaanottamastasi mainospostista ja osallistumisesta kyselyihin maksetaan eri tavoin muutamista senteistä aina dollareihin asti.

PeopleString korostaa uusien jäsenten hankintaa. Sen lisäksi, että saat suosittelemiesi jäsenten liittymisestä 0,50 $, maksaa PeopleString  suoraan alla oleviesi jäsenten tienesteistä 5% sinullekin ja seuraavista viidestä portaasta 2%.
Useimmille sosiaalisen median käyttäjille ei se muutaman taalan saaminen siitä hyvästä ole se jutun juoni. Tosin, jos PeopleString lähtee tietyn käyttäjäryhmän kanssa kasvamaan ja tietyt asiat tehdään ei niin ansaintakeskeisesti, voi tuokin lyödä itsensä läpi. Ja silloin on hyvä olla mukana aikaisessa vaiheessa.

Tutustu PeopleStringiin tästä

TradeTracker.fi - Kumppanuusmarkkinointi. Mainosta sivuillasi tai blogissa ja tienaa rahaa.

Tulospohjainen mainonta lisää myyntiä, TradeTracker tuo mitattavia tuloksia mainosinvestoinneista. TradeTracker auttaa mainostajiaan saavuttamaan tavoitteensa tarjoamalla heidän käyttöönsä luotettavimman ja helppokäyttöisimmän sovelluksen kumppanuusmarkkinoinnin alalla.

Kumppanuusmarkkinointi on markkinointimuoto, jossa yritys maksaa korvauksen mainoskumppaneilleen heidän tuottamiensa tulosten perusteella.
Yritys voi maksaa palkkiota kumppanille esimerkiksi jokaisesta kävijästä, liidistä tai myynnistä. Kumppanuusmarkkinointi on siis tulospohjainen mainontamuoto. Kumppanuusmarkkinoinnista käytetään joskus myös termejä “affiliate-mainonta”, “affiliate-markkinointi” tai “tulospohjainen mainonta”.

Kumppanuusmarkkinointi etenee seuraavasti: Kumppani on sijoittanut mainostajan mainoksia tai sen sivuille vieviä linkkejä sivuilleen. Verkossa surfaava asiakas tulee lukemaan blogia tai vertailemaan esimerkiksi kodinkoneen hintoja ja klikkaa mainosta tai linkkiä, joka vie hänet myyjän sivuille. Myyjä maksaa kumppanille sopimuksen mukaan, joko per tehty myynti (CPS/CPO), per tuotettu liidi (CPL/CPA) tai per uniikki vierailija (CPC). Liidi tarkoittaa potentiaalista ostavaa asiakasta, joka osoittaa kiinnostusta tuotetta kohtaan.